Piagam Pelanggan
PIAGAM PELANGGAN
- Mengemukakan Penyata Kewangan Kerajaan (PKK) Kepada Pengarah Audit Negeri sebelum 28 Februari setiap tahuun.
- Menguruskan Penyata Akaun Bulanan kepada Pegawai Pengawal supaya boleh diakses dan dijana pada 1 haribulan berikutnya.
- Menguruskan kelulusan baucar bayaran dalam tempoh 2 hari bekerja bagi baucar bayaran yang lengkap dan betul.
- Menyediakan resit rasmi yang tepat semasa urusan dibuat.
- Memproses gaji bulanan seperti jadual yang diluluskan.
- Memastikan Laporan Pemeriksaan Inspektorat (LPP) kepada Pusat Tanggungjawab (PTJ) dalam tempoh satu (1) hari bekerja selepas sesi 'Exit Conference'.
- Memberi maklumbalas dalam tempoh 1 hari bekerja selepas menerima aduan/ cadangan/ pertanyaan daripada pelanggan.