Piagam Pelanggan

 

Piagam Pelanggan


 

PIAGAM PELANGGAN


1. Mengemukakan Penyata Kewangan Kerajaan (PKK) Kepada Pengarah Audit Negeri sebelum 28 Februari setiap tahun.



2. Mengemukakan Penyata Akaun Bulanan kepada Pegawai Pengawal supaya boleh diakses dan dijana pada 1 haribulan berikutnya.


3. Mengurus kelulusan baucar bayaran dalam tempoh 2 hari bekerja bagi baucar bayaran yang lengkap dan betul.


4. Menyediakan resit rasmi yang tepat semasa urusan dibuat. 



5. Memproses gaji bulanan seperti jadual yang diluluskan.


6. Mengemukakan Laporan Pemeriksaan Inspektorat (LPP) kepada Pusat Tanggungjawab (PTJ) dalam tempoh satu (1) hari bekerja    

    selepas sesi 'Exit Conference'.


7. Memberikan maklum balas dalam tempoh 1 hari bekerja selepas menerima aduan/ cadangan/ pertanyaan daripada pelanggan.


piagam pelanggan

 

 
Undian
Pengumuman