Pencapaian Piagam Pelanggan 2020

 

Pencapaian Piagam Pelanggan 2020


Statistik Tahun : 2021 l 2022 l 2023l 

 
Bil Piagam Pelanggan Jan Feb Mac   Apr   Mei   Jun   Jul   Ogo   Sep   Okt   Nov   Dis  
1. Mengemukakan Penyata Kewangan Kerajaan Kepada Pengarah Audit Negeri sebelum 31 Mac setiap tahun. **T/B T/B 100%(24.1.2020) T/B T/B T/B T/B T/B T/B T/B T/B T/B
2. Mengemukakan Penyata Akaun Bulanan kepada Pegawai Pengawal sebelum 10hb Bulan Berikutnya. *
100%
100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
3. Mengemukakan Cek atau Arahan Pindahan Dana ke bank dalam masa empat (4) hari bekerja selepas menerima baucar bayaran. 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
4. Mengeluarkan resit rasmi pada masa urusan dibuat. 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
5. Membuat bayaran gaji bulanan seperti jadual yang diluluskan 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
6. Mengemukakan Laporan Pemeriksaan Inspektorat kepada Pusat Tanggungjawab (PTJ) dalam tempoh dua (2) hari bekerja selepas 'Exit Conference' TP*** 100% 100% # # # 100% 100% 100% 100% 100% 100%

Nota:

* Jabatan dalam proses penutupan akaun tahun 2019.

** T/B bermaksud tidak berkenaan kerana data hanya sekali sahaja setahun berdasarkan tarikh pada piagam pelanggan.

*** TP bermaksud tiada pemeriksaan dijalankan pada bulan berkenaan.

# Tiada Pemeriksaan Perbendaharaan dijalankan disebabkan oleh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 


 

 
Undian
Pengumuman